Sumber Rujukan Globalisasi Anda

Jam Murah Viral Bermula RM20! Dapatkan Sekarang Hanya Secara Atas Talian

Jam Murah Viral viral ini sangat sesuai untuk melatih anak-anak anda menjadi lebih berdisiplin. Bukan itu sahaja, bahkan jam ini juga sangatlah cantik dan comel-comel je. Nak tahu di mana mendapatkan jam ini? Baca artikel ini.

Jam

Jam Murah Viral

Sejarah Jam

Percaya atau pun tidak, jam merupakan antara salah satu ciptaan yang terawal yang dibuat oleh manusia pada zaman dahulu kala. Berkat kepada kemajuan sains dan teknologi, kini jam menjadi antara salah satu benda yang paling penting dalam kehidupan seharian manusia.

Kita semua tahu jam berfungsi sebagai penunjuk waktu dari ke pagi sampai lah ke malam.

Jika zaman dahulu, manusia tidak mempunyai jam untuk mengukur waktu melainkan:

  1. Jam matahari.
  2. Jam pasir.
  3. Kedudukan matahari di langit.
  4. Ketinggian bayang-bayang.

Maka mereka hanya akan menganggarkan waktu sahaja. Berbanding zaman sekarang, manusia boleh:

  1. Melihat jam, minit dan saat dengan lebih tepat.
  2. Merancang perjalanan waktu.
  3. Merekod tempoh perjalanan.
  4. Menetapkan penggera jam.
  5. Menghitung waktu.

Jenis Jam

Banyak sebenarnya jenis jam di dunia kita ni. Macam-macam jenis ada mengikut kesesuaian pengguna dan kehendak manusia dalam memudahkan kerja harian mereka.

  • Jam tangan
    1. Jam yang paling popular kerana sering dibeli oleh manusia. Boleh di bawa ke mana-mana sahaja. Jam ini kebiasaanya ada jarum penunjuk.
  • Jam tangan digital
    1. Sama seperti jam tangan biasa, tetapi lebih mudah dan menarik untuk tengok masa. Sebab kita hanya dapat lihat angka sahaja.
  • Jam Dinding
    1. Jam macam ni memang akan ada di rumah anda. Terlekat sepi di dinding. Macam-macam bentuk ada.
  • Jam Tidur
    1. Haa ini jam yang kita letak tepi katil atau berdekatan kita. Boleh set jam dan bila sampai waktu, dia akan buat bunyi bising untuk bangunkan kita.
  • Jam meja
    1. Jam meja ni biasanya digunakan oleh pelajar atau pekerja dalam pejabat. Mereka perlu untuk sentiasa melihat jam sambil siapkan tugasan yang ada “deadline”.

5 Jenis Jam Murah Viral

Saya kongsikan dengan anda 5 bentuk dan jenis jam yang sangat cantik, lawa, menarik, trending dan havoc sangatlah. Moga-moga anda berminat dan terdetik untuk membeli. Bagi sebagai hadiah pun sangat sesuai.

SRS_Bluetooth Speaker With FM Radio LED Mirror Alarm Clock

Jam Murah Viral

NAMA KEDAI

shop.ready.stock

LINK PAUTAN

Tekan di sini untuk ke pautan kedai.

DFO Bluetooth Speaker with FM Radio Alarm Clock

Jam Murah Viral

NAMA KEDAI

 df0_01

LINK PAUTAN

Tekan di sini untuk ke pautan kedai. 

Earise Bluetooth Speaker Alarm Clock with FM Radio LED Alarm Clock

Jam Murah Viral

NAMA KEDAI

 sandymy

LINK PAUTAN

Tekan di sini untuk ke pautan kedai. 

Sony Ericson S-53 Wireless Bluetooth Speaker Bass Volume Portable Clock

Jam Murah Viral

NAMA KEDAI

 zhangdugui.my

LINK PAUTAN

Tekan di sini untuk ke pautan kedai.

Sony Ericson SH39 Audio Gaming Speaker Bar Desktop Subwoofer

Jam Murah Viral

NAMA KEDAI

 4xkcyv96eg

LINK PAUTAN

Tekan di sini untuk ke pautan kedai.  

*NOTIS: Selain daripada jam murah viral ini, anda juga boleh membaca artikel berkaitan Pemegang Telefon Viral, Sofa Udara Lembut Untuk Hiasan Rumah dan Tudung Saji Viral Panaskan Makanan 24 Jam.

Keunikan Jam Murah Viral

Kenapa orang selalu mencari barang viral? Ini sebab dia.

  • Mudah didapati di pasaran.
  • Barang viral selalunya akan ada review atau respon pengguna sebelumnya.
  • Harga boleh mampu milik.
  • Boleh ikuti trend semasa.
  • Kadangkala harga lebih murah berbanding produk lain.

Respons Pengguna

PENGGUNA 1:er**_******44

“Speaker jam ini berfungsi dengan sangat baik. Bunyi dia memang kuat dan berbaloi beli. Sambil dengar lagu, kadang boleh tengok jam. “

PENGGUNA 2:b*****t

“Jam ini sangat bagus. Walaupun kena pakai arus elektrik, sangat memuaskan. Lagi-lagi masa nak buat kerja depan laptop. “

PENGGUNA 3:i*****i

” Bateri jam macam ni tahan lama. Walaupun kita pasang lagu kat speaker ni, boleh tahan semalaman. Tapi pagi tu kena charge balik la.”

Video Penggunaan Jam Murah Viral

Banyak video atau konten yang dikongsikan di Youtube berkaitan jam murah viral ini. Di bawah ini saya kongsikan dengan anda salah satu channel Youtuber yang membuat review tentang jam ini. Moga-moga anda menjadi lebih yakin untuk membeli jam ini buat anak-anak di rumah.

Dapatkan Jam Murah Viral di Pasaran Sekarang

Haaa menarik bukan jam ini? Biasanya kita hanya bergantung harap kepada jam digital yang ada dalam telefon pintar kita untuk kejutkan kita di awal pagi. Tetapi, anda juga perlu tahu bahawa penggunaan jam yang saya kongsikan ini lebih bermakna dan baik untuk anda sekeluarga.

Dapatkan sekarang jam murah viral ini. Pilihlah mana-mana bentuk yang cantik atau menarik buat anda. Saya jamin ianya akan menjadi berbaloi setelah anda membelinya.

Bak kata pepatah Melayu, belum cuba belum tahu. Bila dah cuba, mesti mahu lagi.

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More